Blog

Petreceri Private Bucuresti – Alege Skybar si ai o petrecere de neuitat!

Planificarea unei petreceri private in Bucuresti poate fi foarte distractiva, dar poate fi si stresanta.

Atunci cand planificati o petrecere privata, mai ales in Bucuresti, locatia este esentiala. Vreti sa gasiti un loc frumos si izolat, astfel incat invitatii sa se simta relaxati si confortabili. Iar daca esti ingrijorat in privinta cateringului, nu fi! Exista o multime de companii de catering excelente care se pot ocupa de tot pentru tine.

Insa daca va este pe plac sa aveti o singura companie pentru locatie si catering, atunci Skybar Dorobanti & Skybar Catering sunt alegerea optima pentru urmatoarea petrecere privata din Bucuresti.

Iata cateva sfaturi pentru organizarea unei petreceri private in Bucuresti:

1) Incepeti prin a alege o data si a trimite invitatii. Asigurati-va ca le dati invitatilor o notificare cu suficient timp inainte, astfel incat sa isi poata elibera programul.
2) Decideti asupra mancarii si bauturilor pe care doriti sa le serviti. Firmele de catering va pot ajuta in acest sens, sau puteti alege ceva simplu, cum ar fi aperitive sau cocktailuri.
3) Alegeti o locatie care este speciala si unica – poate un parc, o proprietate pe plaja sau un restaurant la inaltime. Asigurati-va ca exista suficient spatiu pentru ca invitatii vostri sa se simta relaxati!

Daca vrei sa ai un eveniment perfect, trebuie sa urmezi acesti 6 pasi.

Alegeti locatia perfecta!

Alegeti locatia perfecta!

Cand vine vorba de organizarea unei petreceri private, una dintre cele mai importante decizii pe care le veti lua este locul unde o veti organiza. Exista multi factori de luat in considerare atunci cand alegeti o locatie, dar cu o gandire si o planificare atenta, puteti gasi locul perfect pentru evenimentul vostru.

Iata cateva sfaturi despre cum sa alegeti locul potrivit pentru petrecerea voastra privata:

1) Luati in considerare interesele si nevoile invitatilor vostri. Daca invitatii tai sunt, in principal, persoane care iubesc aerul liber si care s-ar bucura de un picnic sau de un gratar in aer liber, atunci un parc sau un loc in aer liber ar fi perfect. Dar daca acestia prefera ceva mai formal sau de lux, atunci o sala de banchet interioara ar putea fi o optiune mai buna.

2) Ganditi-va la ce tip de atmosfera doriti pentru petrecerea voastra. O reuniune casual la casa cuiva ar putea fi potrivita pentru un grup mic de prieteni, in timp ce o sarbatoare mare ar putea necesita mai mult spatiu si facilitati precum facilitati de catering sau echipamente audio/vizuale.

3) Locatia este esentiala! Asigurati-va ca locul de desfasurare este usor accesibil pentru toti invitatii si ca este suficient de aproape de casele sau locurile lor de munca, astfel incat sa nu aiba probleme in a ajunge la timp.

Alegeti o firma de catering din Bucuresti

Alegeti o firma de catering din Bucuresti

Cauti un furnizor de catering pentru urmatoarea ta petrecere privata? Nu cautati mai departe de Skybar Catering! Oferim o mare varietate de optiuni de meniu din care puteti alege si ne putem adapta la orice nevoi dietetice. In plus, personalul nostru este profesionist si prietenos, si vom lucra cu tine pentru a crea meniul perfect pentru evenimentul tau.

Intelegem ca nu toata lumea este familiarizata cu terminologia de catering, asa ca am alcatuit o lista cu unii dintre cei mai comuni termeni folositi de catre furnizorii de servicii de catering:

Bufet: Un bufet este o masa in care mancarea este servita in portii individuale care sunt asezate pe farfurii sau in boluri la masa. Oaspetii se servesc apoi cu cat de multa sau cat de putina mancare doresc. Acest tip de serviciu este utilizat de obicei pentru evenimente mari, cum ar fi nuntile sau evenimente corporate.

Aceste elemente pot fi fie sarate, fie dulci si sunt ideale pentru cocktailuri sau alte intalniri mai mici.

Cina la masa: O cina cu masa asezata are chelneri care aduc mesele pe platou la masa fiecarui invitat. Acest tip de serviciu este cel mai potrivit pentru evenimente mai formale, cum ar fi nuntile, botezul sau cinele aniversare.

Pregatiti locul petrecerii cat mai in detaliu

Atunci cand planificati o petrecere privata in Bucuresti, locul de desfasurare este esential. Vreti sa gasiti un loc care sa poata gazdui lista de invitati si care sa aiba suficient spatiu pentru activitatile pe care le-ati planificat.

Una dintre cele mai bune modalitati de a organiza o petrecere privata intr-o locatie frumoasa este sa apelati la Skybar Catering. Cateringul poate oferi totul, de la mancare si bauturi pentru o petrecere mica pana la mese complete de tip bufet. Exista multe tipuri diferite de servicii de catering, asa ca este important sa decideti ce doriti si de ce aveti nevoie inainte de a contacta Skybar Catering.

Odata ce ati ales un serviciu de catering, este important sa va coordonati cu acesta firma pentru a va asigura ca totul decurge fara probleme in ziua petrecerii!

Atunci cand va planificati petrecerea, asigurati-va ca includeti suficient timp pentru instalare si curatare. Asigurati-va ca toate consumabilele necesare sunt la indemana, cum ar fi farfurii, pahare, servetele si tacamuri. Si nu uitati de muzica! Pregatiti cateva liste de redare in cazul in care lucrurile incep sa se simta prea linistite.

In cele din urma, distreaza-te cu invitatii tai – anunta-i ce au voie si ce nu au voie sa faca in timpul petrecerii tale private!

Da startul la muzica: DJ vs trupa de muzica?

Nu exista nimic mai frustrant decat sa planifici o petrecere si sa nu reusesti sa gasesti un DJ bun. Se pare ca toata lumea in zilele noastre este un autoproclamat „DJ”. Dar cum stiti cine va fi cel mai potrivit pentru petrecerea voastra privata din Bucuresti?

Iata cateva sfaturi despre cum sa gasiti DJ-ul perfect pentru evenimentul vostru:

1. Incepeti prin a intreba prietenii si familia daca au recomandari. Sunt sanse ca cineva pe care il cunoasteti sa fi avut o experienta excelenta cu un anumit DJ si sa vi-l poata recomanda.
2. Dupa ce ai adunat cateva nume, fa-ti cercetari! Cititi recenzii online si vedeti ce au spus alti oameni despre DJ de pe lista ta.
3. In cele din urma, luati legatura direct cu acei DJ si intrebati-i despre experienta lor ca DJ la evenimente private. Acest lucru va va oferi o idee mai buna despre stilul lor si despre ceea ce ar putea aduce la petrecerea ta.

In cele din urma, este important sa alegeti pe cineva care intelege ce tip de eveniment este si care poate crea o lista de redare adecvata, care ii va face pe toti sa danseze toata noaptea!

Aranjarea meselelor si a scaunelor la petrecere!

Atunci cand planificati o petrecere privata, una dintre cele mai importante decizii este modul in care veti aranja mesele si scaunele. Exista multe optiuni diferite, iar cea mai buna optiune pentru petrecerea ta depinde de tipul de petrecere pe care o organizezi si de limitarile spatiului.

Daca aveti mult spatiu, puteti pune toate mesele intr-o singura zona si invitatii sa stea in jurul lor. Acest lucru este excelent pentru cine sau pentru intalniri mari. Daca nu aveti mult spatiu sau daca doriti sa creati mai mult o atmosfera sociala, puteti pune mesele in grupuri mai mici in intreaga incapere. Acest lucru functioneaza de asemenea bine pentru cine sau adunari mai mari; doar ca le ia mai mult timp oamenilor sa ajunga de la o masa la alta.

O alta optiune este sa folositi doar scaune, fara nicio masa. Acest lucru creeaza o atmosfera informala in care oaspetii se pot amesteca cu usurinta. Este perfect pentru cocktailuri sau sarbatoriri de zile de nastere, unde oamenii vor sta oricum in picioare in cea mai mare parte a timpului.

In cele din urma, depinde de tine sa decizi cum sa stabilesti aranjarea locurilor la petrecerea ta. Tineti cont doar de tipul de petrecere si de cat spatiu aveti la dispozitie

Decorul locatie la petrecere

Atunci cand organizati o petrecere privata, spatiul in care are loc petrecerea ar trebui decorat pentru a se potrivi cu tema sau ocazia. Pentru o petrecere de ziua unui copil, de exemplu, baloane colorate, serpentine si bannere festive pot fi atarnate in jurul camerei pentru a crea o atmosfera interesanta.

Daca gazduiti un eveniment mai formal, cum ar fi un cocktail sau o cina, atunci folosirea muzicii clasice pe fundal si plasarea de lumanari pe mese pot da un ton sofisticat. Indiferent de tipul de adunare privata pe care o gazduiti, daca va acordati putin timp pentru a decora spatiul, ii veti face pe invitati sa se simta bineveniti si incantati sa sarbatoreasca alaturi de voi!

Lasa un comentariu